Lisäilen tästä lähtien tuonne sivun reunaan "Linkkejä" laatikkoon otsikon mukaisesti linkkejä (kukaan ei olisi arvannut)... Laitan sinne mielestäni hauskoja, mielenkiintoisia tai muuten vaan tutustumisen arvoisia sivuja, lähinnä blogeja.

Mitäs muuten? No eipä tässä... 

Pitkästä aikaa olen ollut usean päivän peräkkäin hyvällä tuulella. Ihanaa, kun voi nauttia esimerkiksi pitkistä aamu-unista tai kävelystä ulkona vesisateessa näin kovasti. Pitäisiköhän tarkistaa lääkitys??? Jos kysytte mikä on saanut minut hyvälle tuulelle, en valitettavasti osaa antaa suoraa vastausta. Syitä on varmasti monia. Olen saanut nyt alkuvuodesta levätä kunnolla. Vaikka hommaakin on ollut, en ole kuitenkaan ylibuukannut itseäni vaan olen suonut täysin toimettomiakin päiviä. Olen päässyt yli suorituspaineista opiskelujen suhteen. Yritän parhaani ja aion edelleen valmistua ensi syksynä. Mutta ajattelen asian niin, että ehdin varmasti tehdä töitä kyllästymiseen asti. Minun tulevaisuuteni laatu EI VOI olla kiinni siitä, valmistunko syys- vai joulukuussa, tai vaikka ensi keväänä. Puoli vuotta sinne tai tänne on ihmiselämässä lyhyt aika. Tahdon myös ELÄÄ!!!!! Olen antanut itselleni luvan nauttia. Jos tänään en jaksa lukea, vaan haluan lähteä metsään retkelle, niin myös lähden. Syitä hyväntuulisuuteeni on kyllä muitakin, niitä tässä sen kummemmin erittelemättä. Jotkut niistä ovat suurempia ja jotkut pienempiä, jotkut uusia, jotkut vanhoja (tai vanhoja uusia). Kaikki nämä yhdessä kuitenkin saavat auringon paistamaan pilvienkin läpi.

Kaikkien aikojen mäkihyppääjän sanoin: "Elämä on ihmisen parasta aikaa!"

373760.jpg

Ipanan pepsodent-hymy!