Millainen sinun Jumalasi on? Onko hän hyvä? Huolehtiiko hän omistaan ja varjeleeko hän heitä pahalta? Tietääkö hän kestokykysi rajan ja auttaako ongelmissa, kantaako vaikeiden asioiden yli?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Minun Jumalani ei. Minun Jumalallani on kieroutunut huumorintaju, tai sitten hän vain todella vihaa minua. Minun jumalani pilkkii minulla. Hän antaa siimaa – "kaikki hyvin". Ja juuri, kun löydät taas pienen ilon elämääsi, hän kiskaisee takaisin maan pinnalle "ähäkutti – et kai luullut voivasi elää kärsimättä?!" Kuinka paljon voi ihminen jaksaa?

Jokaisen suru ja tuska on oma, eikä niitä voi verrata keskenään. Varmasti joku minun kohdallani sanoisi, ettei tuo ole mitään. Minun elämässäni nämä murheet kuitenkin ovat suuria ja aitoja.

 

Nyt on Jumalallani viimeinen mahdollisuus. Miten hän sen käyttää?

 

 

 523631.jpg